نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 19:02

فرزندان شهدا پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند

اراک-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:فرزندان شهدا به واسطه شهید بزرگوارشان پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند و همه باید قدر این جایگاه را بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی عصر پنج شنبه در آئین دیدار با فرزندان شهدای سپاه استان مرکزی در مجتمع آفتاب اراک اظهار داشت: فرزندان شهدا نقطه قوت نظام اسلامی و نماینده فرهنگ و مسیر شهدا هستند و فرزندان شهدا همواره به نام و راه پدرانشان افتخار می‌کنند و صبر و بصیرت این عزیزان قطعاً آنها را در اجر شهادت شهیدشان سهیم خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهدا افرادی بودند که با بصیرت به حرف ولی خود عمل کردند و با ایستادگی و مجاهدت کشور را از شر توطئه‌های دشمنان نجات دادند و بزرگترین حماسه‌ها را خلق کردند و امروز ما باید با ادامه مسیر آنها توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا به واسطه شهید بزرگوارشان پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند و همه باید قدر این جایگاه را بدانند، گفت: امروز در جنگ شناختی دشمنان که به دنبال زیر سوال بردن ارزش‌ها هستند پاسداری از مسیر و راه شهدا مهمترین رسالت فرزندان شهدا است.

فرزندان شهدا پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند

سردار کریمی تأکید کرد: جهاد تبیین و تلاش برای پیشرفت کشور در همه ابعاد مورد توجه خانواده معظم شهدا باشد چراکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال مانع تراشی برای ایران قوی و مستقل است و فرزندان شهدا باید از مقاومت و استواری شهید در مسیر پیشرفت کشور الگوبرداری کنند.

وی ادامه داد: شهدا نماد ایستادگی، مقاومت و استواری است و امروز این اراده باید در پیشرفت کشور و حرکت به سمت ایران قوی تحقق پیدا کند.

فرزندان شهدا پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا قلوبشان منور به نور شهادت و ایمان به خدا و ولایت است، گفت: فرزندان شهدا از پایه و اساس با فرهنگ ایثار و شهادت تربیت شده اند و لذا این عزیزان از بهترین فرزندان انقلاب هستند که راه پدران خود را ادامه می‌دهند.

در پایان این دیدار جمعی از فرزندان و خانواده معظم شهدا با اهدای لوحی از فعالیت‌ها و اقدامات فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تقدیر کردند و لوح دیگری از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران توسط فرزند شهید والامقام رُست به سردار محسن کریمی تقدیم شد.

فرزندان شهدا پیوند مستحکمی با قرآن و انقلاب اسلامی دارند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068552

مهمترین اخبار ایران و جهان: