نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 21:25

امروز دشمن با شعار «ما ایرانی هستیم» به میدان آمده است/ ملت ایران تن به ذلت نمی‌دهد

مشاور عالی فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز دشمن با گذشته فرق کرده است و عده‌ای با شعار ما ایرانی هستیم به میدان آماده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، امیر سرتیپ محمد مختاری‌فر، مشاور عالی فرماندهی نیروی زمینی ارتش در یادواره ۷۵۰ شهید شهرستان شهرضا و ۲۳۲ شهید گروه ۲۲ توپخانه اظهار داشت: حضور در شهر شهید همت، شهر شهدا و علما یک افتخار بزرگ است.

وی افزود: اگر کسی بخواهد مانند شهدا عمل کند باید قرآن و تاریخ را زیاد بخواند و زمان‌شناس باشد، اگر کسی این سه خصوصیت را داشته باشد، مانند شهدا عمل می‌کند.

مختاری‌فر با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند و جزو مؤمنان و متقین هستند، گفت: هیچ چیزی بالاتر از خون شهدا نیست و تمامی پیشرفت‌های کشور در تمامی عرصه‌ها و اقتدار نظام ماحصل خون شهدا است.

 

مشاور عالی فرماندهی نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه مسؤولان باید برای شهدا کار کنند، چون شهدا تمام هستی خود را تقدیم کرده‌اند، تصریح کرد: شهدا در زمانی که تمام دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج شده بودند تا نظام را ساقط کنند، رفتند و از خاک میهن اسلامی دفاع کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز رفتار دشمن با گذشته فرق کرده و عده‌ای با شعار ما ایرانی هستیم به میدان آمده‌اند، افزود: با ادغام فرهنگ و تمدن ایران قبل از اسلام و فرهنگ و تمدن اسلام کشوری به نام ایران اسلامی به وجود آمده است.

مختاری‌فر ادامه داد: فرهنگ اسلام را پیامبر از وحی خدا گرفت و حضرت علی(ع) را پرورش می‌دهد و ایشان امام حسین(ع) را تربیت می‌کند و در عاشورا آن حادثه عظیم فرهنگ مکمل اسلامی می‌شود.

مشاور عالی فرماندهی نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: این فرهنگ منتقل می‌شود و در انقلاب امام(ره) را تربیت می‌کند و امام شهدا و صیاد شیرازی را تربیت می‌کنند، این فرهنگ، فرهنگ زینب(س) است.

وی با اشاره به ادعای مریم رجوی که خود را رئیس جمهور آینده ایران دانسته بود، بیان کرد: مریم رجوی در سه عملیات آفتاب در فکه، چلچراغ در مهران و فروغ جاویدان در اسلام آباد به ارتش بعثی عراق دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران کمک کرد و تمام اطلاعات را در اختیار آن‌ها گذاشت، آن وقت می‌خواهد رئیس جمهور ایران و خانواده شهدا که فرزندان آن‌ها را در جنگ به شهادت رساند، بشود، خیانت در اسلام قابل بخشیدن نیست.

 

مشاور عالی فرماندهی نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه ملت ایران با همه سختی‌ها، تن به ذلت نمی‌دهند و زیر بار این انسان‌های کثیف و ننگین نخواهند رفت، تصریح کرد: ما با فرهنگ عاشورا بزرگ شده‌ایم و ملت ایران پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1068896

مهمترین اخبار ایران و جهان: