نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 13:19

خودکفایی ۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در سمیرم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان سمیرم گفت: امسال با فراهم سازی اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان سمیرمی، ۹۰ خانوار به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

مسلم سلیمانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: امسال ۸۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت با ارائه بیش از ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

وی افزود: با شناسایی و پرورش استعدادهای مددجویان زمینه ورود به بازار کار برای آن‌ها فراهم می‌شود که ۴۰۲مورد از فرصت‌های شغلی ایجاد‌شده از طریق طرح‌های راهبری، ۳۹۸ مورد با هدایت شغلی کارشناسان حوزه اشتغال و ۸۵ مورد اشتغال از طریق معرفی مددجویان به مراکز کاریابی فراهم‌شده است.

سلیمانی تصریح کرد: با همکاری آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و اداره دامپزشکی در ارائه آموزش‌های حرفه‌ای به مددجویان، علاوه بر ایجاد اشتغال، برای پایدارسازی ۳۰۰ طرح مددجویی در حال اجرا نیز، دوره‌های آموزش تخصصی برگزارشده است.

وی بیان کرد: امسال با فراهم‌سازی اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان سمیرمی، ۹۰ خانوار به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سمیرم با قدردانی از خیران و مردم نوع‌دوست در حمایت از مددجویان، خاطرنشان کرد: این نهاد برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف با مشارکت مردم و همکاری مراکز نیکوکاری تلاش می‌کند از آلام نیازمندان بکاهد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1069708

مهمترین اخبار ایران و جهان: