نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 10:52

مفاخر شهرستان اقلید معرفی شدند

کنگره ملی معرفی مفاخر شهرستان اقلید به منظور تجلیل از مفاخر این شهرستان و معرفی الگویی آزاده به دانش آموزان دوره دوم ابتدایی به همت دبستان شهید نسایی شهرستان اقلید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اقلید در ارتباط با برگزاری این کنگره ملی گفت: به منظور تجلیل از مفاخر شهرستان اقلید کنگره ملی معرفی مفاخر شهرستان اقلید به همت دبستان دخترانه شهید نسایی برگزار شد.

موسوی اظهار داشت:  صدیقه عظیمی،  خَیر حوزه سلامت است که در بیمارستان اقلید ساختمان دیالیز را ساخت و همچنین پایگاه سلامتی که آموزش و پرورش دارد دو یونیت دندانپزشکی آن را تجهیز کرد.

وی افزود: همچنین خدمات پر کردن دندان دانش آموزان را به صورت رایگان از پایه اول شروع کرده است.

وی در ارتباط با برگزاری این کنگره در آینده گفت: ما در آینده ورزشکاران و جانبازانی داریم که در سطح کشوری مطرح هستند مثل بخارایی که در پارالمپیک صاحب مقام اول شد و برنامه هایی داریم که از آنها هم در آینده تجلیل کنیم.

در ادامه معصومه کرمی، مدیر آموزشگاه دخترانه شهید نسایی گفت: هدف ما از انتخاب این برنامه معرفی کسانی است که افتخار آفرینی کردند .

بی بی صدیقه عظیمی، دندان پزشک و از خیرین و مفاخر استان فارس در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: در سال ۹۸ من و همسرم  برای بیماران خاص ۱۳ تخت دیالیز را تجهیز کردیم و در حال حاضر با کمک جامعه دندان پزشکی و جامعه پزشک درمان ، آموزش و پرورش و شبکه پزشک درمان و خیرین سلامت برای دانش آموزان پایه اول کار پیشگیری و فرهنگ نگهداری از دندان را آموزش می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما به دانش آموزان آموزش می دهیم ، فیلم های آموزشی نشان می دهیم، با پدر و مادر دانش آموزان صحبت می کنیم و دانش آموزان رو تشویق می کنیم برای فرهنگ نگهداری از دندان .

پایان پیام / ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1069408

مهمترین اخبار ایران و جهان: