نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 10:39

آغاز مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز

مسابقات قهرمانی فوتسال بسیجیان ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز ویژه شبکه تربیتی صالحین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) شیراز پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز مسابقات فوتسال بسیجیان این سپاه گفت: به مناسبت یادبود اسوه اخلاق ورزشکار بسیجی مرحوم حاج سید صمد حسینی یک دوره مسابقات قهرمانی بسیج در بین تیم های چهار حوزه بسیج این ناحیه برگزار می‌گردد.

علیرضا پرندآور افزود: این مسابقات در بین بسیجیان شبکه تربیتی صالحین متشکل از نوجوانان شهرک‌ها و محلات شمال غرب می‌باشد که تیم قهرمان به رده بالاتر استانی مسابقات سپاه فجر راه پیدا می کند. 

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های ورزشی و تربیتی نیاز امروز جامعه جوان می باشد که با برگزاری این برنامه ها می‌توان با نسل نوجوان ارتباط برقرار کرد.

وی در ادامه گفت: اگر با نسل جوان و نوجوان برنامه درخور در زمینه های مختلف اجرا کرد می توان نسل جوان را هدایت و جذب کرد که یکی از این برنامه ها ورزش می‌باشد. 

پرندآور تصریح کرد: شبکه تربیتی صالحین بسیج با رویکرد تربیت و هدایت نسل جوان در حوزه های بسیج در شرایطی که هجمه فرهنگی بدخواهان مسیر گمراهی نسل نوجوان را هدف گرفته اند  برنامه های درخور فرهنگی ضرورت دارد.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053752

مهمترین اخبار ایران و جهان: