نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 09:36

مقاومت تنها راه رویارویی با دشمن صهیونیستی است

سخنگوی نظامی گردان های قدس با اشاره به پایان یافتن رزمایش این نیروها در کرانه باختری بر تداوم راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی گردان‌های قدس فلسطین با اعلام پایان رزمایش این نیروها با حضور دهها تن از رزمندگان فلسطینی تاکید کرد: ما در جریان این رزمایش برنامه‌های عملیاتی را طرح ریزی کرده و شرایط جنگ با ارتش دشمن صهیونیستی را شبیه سازی کردیم.

وی در ادامه افزود: هدف ما دفاع از سرزمینمان و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی است و در جریان این رزمایش، نیروهای مقاومت در شرایط سخت موفق شدند اهداف از پیش تعیین شده را محقق سازند.

ابوحمزه بیان کرد: این رزمایش با هدف اعلام وفاداری به شهدا و مجاهدان ما در کرانه باختری و در چارچوب اعلام آمادگی برای رویارویی با دشمن صهیونیستی در تمام زمینه‌ها برگزار شد. ما برای آزاد سازی کامل خاک فلسطین از لوث متجاوزان صهیونیست تلاش می‌کنیم. ما خطاب به دیگر برادران مقاوم خود در مناطق مختلف فلسطین می‌گوئیم که کنار شما هستیم چرا که تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی مقاومت است.

وی اضافه کرد که در جریان این رزمایش حملات موشکی و توپخانه ای علیه دشمن فرضی صورت گرفت. لازم به ذکر است که روز گذشته رزمایش یک روزه گردان‌های قدس با عنوان «وفاداری برای کرانه منتقم» برگزار شد.

بر همین اساس، «داود شهاب» مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی گفت: رزمایش گردان‌های قدس از بامداد روز دوشنبه شروع شد و یگان‌های مختلف نظامی در آن مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش مذکور شامل شلیک موشک و توپخانه، استقرار نیروهای سرایا و فعالیت نیروهای مختلف دیگر از جمله واحدهای رزمی و واحدهای پشتیبانی بود، گفت: این رزمایش برای سنجش آمادگی نیروهای مقاومت در ماه مبارک رمضان مهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091796

مهمترین اخبار ایران و جهان: