نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 16:40

وضعیت نامطلوب اینترنت در روستاهای میامی/ مردم گلایه‌مند هستند

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه وضعیت آنت دهی تلفن همراه و همچنین اینترنت در روستاهای کلاته شرقی و بخش کالپوش این شهرستان مناسب نیست، گفت: مردم از این بابت گلایه مند هستند.

علیرضا آشوری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به گلایه‌های مردم از بابت وضعیت اینترنت و ارتباطات، بیان کرد: ارتقا سطح کیفی و بهبود وضعیت آنتن دهی و پوشش بهتر اینترنت در بخش کالپوش، سرحدات، کلاته‌های شرقی و دهستان فرومد یکی از مطالبی است که مورد پیگیری قرار دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت اینترنت و پوشش تلفن ثابت و همراه در برخی نقاط شهرستان از جمله منطقه پل ابریشم مطلوب نیست، افزود: امروز در دیداری با مدیرکل ارتباطات استان سمنان موضوع اینترنت شهرستان میامی و کلاته‌های شرقی این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت.

فرماندار میامی با اشاره به گلایه‌های مردم شهرستان، تاکید کرد: مردم از وضعیت آن تن‌دهی تلفن همراه ناراضی هستند و این موضوع از سوی مردم بارها بیان و مطالبه می‌شود.

آشوری با بیان اینکه بحث ارتباطات و فناوری از نیازهای اولیه‌ی افراد است و ایجاد امکانات مخابراتی در مناطق روستایی نیاز به عزم جدی مسئولان دارد، گفت: از مسئولان ارتباطات استان درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگی جدی داشته باشند.

به گزارش مهر، پیگیری اینترنت روستاهای کلاته‌های شرقی و کالپوش و سرحدات و دهستان فرومد و تلفن ثابت و adsl پل ابریشم از جمله مسائلی است که بارها از سوی مردم میامی مطالبه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050896

مهمترین اخبار ایران و جهان: