نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 22:03

آغاز عملیات اجرایی راه آهن عیدی دولت به مردم بیجار است

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: آغاز پروژه بزرگ راه آهن زنجان-بیجار، عیدی دولت سیزدهم به مردم ولایتمدار بیجار گروس است.

به گزارش خبرنگار مهر بیجار، حجت الاسلام علی خورشیدی جمعه شب در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه آهن زنجان-بیجار که با حضور مسئولان کشوری در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پایه بیجار برگزار شد، اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی این پروژه عیدی دولت سیزدهم به مردم است و امیدواریم زمینه توسعه شهرستان را فراهم کند.

وی افزود: این پروژه بزرگ، صنعتی شدن شهرستان را فراهم کند و باید تدبیری اندیشیده شود که با بکارگیری جوانان در این پروژه‌های بزرگ از مهاجرت مردم بیجار به شهرهای دیگر جلوگیری شود.

حجت السلام خورشیدی اظهار داشت: مردم شهرستان بیجار اصیل و ولایتمدار بوده و ۴۵۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اند.

وی افزود: این شهرستان حلقه اتصال چهار استان است و هر روز و هر هفته حادثه‌ای در جاده‌های مواصلاتی آن اتفاق می‌افتد که رفع این مشکل نیازمند توجه بیشتر مسئولان اجرایی است.

امام جمعه بیجار با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده‌های شهرستان بیجار خاطر نشان کرد: متأسفانه در خصوص آسفالت راه روستایی رتبه پایینی داریم و روستاهایی در این شهرستان داریم که یک کیلومتر فاصله با راه اصلی دارد اما مسیر دسترسی آنها خاکی بوده و همین امر موجب مهاجرت مردم شده است.

وی از پیگیری نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی برای آغاز عملیات اجرایی راه آهن زنجان-بیجار تقدیر کرد و بیان داشت: امیدواریم با بهره برادری از این پروژه‌ها، شهرستان بیجار از بن بست مشکلات خارج شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098208

مهمترین اخبار ایران و جهان: