نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 14:28

قهرمانان سی و سومین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر مشخص شدند

شیراز-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش آموز دوره متوسطه دوم کشور در شیراز با شناخت تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کاظم حسینی ظهر جمعه بیان کرد: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز دوره متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و شهدای دانش‌آموز حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ (ع) از ۲۳ بهمن ماه در شیراز آغاز و با شناخت تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: تیم‌های دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه شهر تهران و استان فارس به ترتیب عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی والیبال و بسکتبال دست یافتند.

حسینی گفت: در مرحله پایانی مسابقات والیبال که در سالن ورزشی شهید بهشتی شیراز برگزار شد تیم‌های والیبال دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه شهر تهران و استان مازندران به مصاف هم رفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در پایان این رقابت جذاب و زیبا تیم شهر تهران توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم مازندران را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند و تیم والیبال دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه مازندران به مقام دوم و مقام سوم مشترک هم به تیم‌های خراسان رضوی و آذربایجان غربی رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: جام اخلاق و تیم فرهنگی هم به تیم استان فارس رسید.

حسینی گفت: درفینال مسابقات بسکتبال که در سالن ورزشی پوریای ولی شیراز برگزار شد تیم‌های بسکتبال دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه استان‌های فارس و خراسان رضوی به مصاف هم رفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در پایان این رقابت تنگاتنگ و جذاب، تیم دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه استان فارس توانست با نتیجه ۵۶ بر ۵۱ تیم خراسان رضوی را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند و تیم بسکتبال دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه استان خراسان رضوی به مقام دوم و مقام سوم مشترک هم به تیم‌های استان گیلان و تهران رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: جام اخلاق و تیم فرهنگی هم به تیم استان اصفهان رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041808

مهمترین اخبار ایران و جهان: