نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 12:19

ظرفیت‌های شهرستان دیر به گردشگران معرفی شود

بوشهر- فرماندار دیر معرفی ظرفیت‌های شهرستان دیر به گردشگران را ضروری دانست و گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم این ظرفیت‌های بی نظیر را حتی به مردم شهرستان به خوبی معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح پنج شنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر نوروزی، با بیان اینکه مسافرت یک دستورالعمل قرآنی است، اظهار داشت: امروز نوروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و مرزهای فرهنگی را شامل می‌شود و ده‌ها کشور مراسم و جشن‌های نوروز را برگزار می‌کنند.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی، بیان داشت: با بالا بردن ظرفیت‌ها، خدمت دهی به جمعیت یک و نیم میلیون نفر را برنامه ریزی کنیم.

فرماندار شهرستان دیر افزود: بسیاری از کشورها اقتصاد خود را با صنعت گردشگری و توریست اداره می‌کنند و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

وی بیان کرد: شهرستان دیر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، صادراتی، صنعتی و بندری و … ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد و توقع داریم متولیان ستاد تسهیلات سفر نوروزی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام دهند.

باربرز با انتقاد از کلیشه‌ای بودن اکثر برنامه‌ها، گفت: باید نسبت به مسئولیت خود و نحوه پاسخگویی بهتر به مردم فکر کنیم و در اجرای برنامه‌ها ابتکار عمل داشته باشیم.

وی، معرفی ظرفیت‌های شهرستان دیر به گردشگران را ضروری دانست و عنوان کرد: متأسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم این ظرفیت‌های بی نظیر را حتی به خود مردم شهرستان به خوبی معرفی کنیم.

باربرز، استفاده از خلاقیت و ابتکار عمل در معرفی توانمندی‌های شهرستان دیر در حوزه‌های مختلف را ضروری دانست و گفت: با توجه به همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان، دنبال اجرای کارهای ابتکاری باشیم.

فرماندار شهرستان دیر یادآور شد: همه ادارات با روحیه تعاون و همکاری و وحدت و انسجام به برگزاری برنامه‌ها کمک کنند و آسیب‌های سال‌های قبل برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052296

مهمترین اخبار ایران و جهان: