نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 12:26

بانوی زندانی با کمک کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر آزاد شد

بوشهر- یک بانوی زندانی جرایم غیر عمد با پرداخت ۹۳۰ میلیون ریال توسط دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر آزاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزادی زندانیان از اقدامات بسیار مهمی است که تلاش داریم در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

مهران خورده بین مقدم از آزادی یک زندانی مالی خبر داد و افزود: دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال را برای آزاد سازی یک بانوی بدهکار مالی جرایم غیر عمد در قالب تفاهم نامه بنیاد کرامت رضوی و ستاد دیه کشور مبنی بر آزاد سازی بانوان زندانی جرایم غیر عمد پرداخت کرد و یک مادر به کانون گرم خانواده بازگشت.

وی گفت: پس از ابلاغ نامه پویش ملی نذر امام رضا (ع) با موضوع آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد توسط مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی به دبیرخانه استان این اقدام خداپسندانه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: به همین منظور نشستی با ستاد دیه استان و اداره کل زندان‌های استان برگزار و سهم دبیرخانه استان بوشهر به میزان ۹۳۰ میلیون ریال مشخص شد که بلافاصله به حساب ستاد دیه استان واریز شد.

وی افزود: این خانم در آئین آزادی ۶۰ زندانی جرایم غیر عمد استان بوشهر که با حضور جمعی از مسئولان و خانواده زندانیان برگزار شد آزاد و به جمع خانواده خود بازگشت.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به سیره و روش امام رضا علیه السلام در دستگیری و یاری رساندن به نیازمندان و گرفتاران گفت: فلسفه ایجاد کانون‌های خدمت رضوی نیز کمک به همه نیازمندان و گرفتاران است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052308

مهمترین اخبار ایران و جهان: