نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 22:02

جزئیات جدیدی از حادثه مسمومیت دانش‌آموزان بروجردی

خرم‌آباد- فرماندار بروجرد جزئیات جدیدی از حادثه مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان «احمدیه» این شهرستان را اعلام کرد.

مسلم مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد، اظهار داشت: روز گذشته ۲۰ نفر به دلیل مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده بودند، تحت درمان گرفتند و اقدامات اولیه درمان سرپایی برای این دانش آموزان انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۱۸ نفر از این دانش آموزان از بیمارستان ترخیص شدند، عنوان کرد: دو نفر نیز برای اینکه شرایط آنها کنترل نهایی شود، سلامت آنها دقیق‌تر تست و کنترل شود، تحت درمان هستند و حال همه این عزیزان خوب است.

فرماندار بروجرد، ادامه داد: امروز نیز مجدد در همین مدرسه گزارشی از آموزش و پرورش شهرستان مبنی بر اینکه تعدادی از دانش آموزان دو کلاس با علائم سرگیجه، ضعف و بی حالی مواجه شده‌اند، که در این راستا نیز ۶۲ نفر از دانش آموزان به بیمارستان انتقال داده شدند.

مرادی با تاکید بر اینکه همه این دانش آموزان در وضعیت خوب و سلامت به سر به می‌برند، تصریح کرد: از این ۶۲ نفر فقط ۹ نفر در بیمارستان مانده‌اند که این تعداد نیز تا ساعتی دیگر از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

وی، افزود: در این راستا بلافاصله کارگروه فنی و شورای تأمین در این رابطه تشکیل شد، مدیران کل مربوطه در شهرستان حضور پیدا کردند، موارد از لحاظ فنی نشت گاز، بهداشتی و درمانی، تغذیه و… در حال بررسی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1051396

مهمترین اخبار ایران و جهان: