نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 21:48

شئونات ماه مبارک رمضان در برنامه های گردشگری ایام نوروز رعایت شود

سنندج- معاون گردشگری میراث‌ فرهنگی کردستان گفت: با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه رمضان باید ضمن ارائه خدمات شایسته به گردشگران، شئونات اسلامی در تأسیسات گردشگری رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، آرمان وطن‌دوست روز یک‌شنبه در جلسه ساماندهی و شیوه خدمات‌رسانی مراکز اقامتی و پذیرایی سطح استان در ماه مبارک رمضان که با حضور دستگاه‌های مرتبط نظارتی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز و به‌منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری و همچنین کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران، طرح ویژه بازدید نظارتی بر تأسیسات گردشگری استان آغاز شده و تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و رستوران‌ها باید با رعایت شئونات این ماه مبارک و همچنین ضوابط و مقررات مربوطه، فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دهند.

وطن دوست با اشاره به نظارت مستمر و تمام وقت بر واحدهای گردشگری کردستان، عنوان کرد: طرح تشدید بازدید و نظارت بر اماکن اقامتی و گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران تا پایان این ایام اجرا و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: حضور مستمر و منسجم دستگاه‌های نظارتی از جمله صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، تعزیرات، مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر ارگان‌های نظارتی نیز در این ایام به منظور بازرسی کامل بر تمامی واحدهای صنفی و خدمات رسان لازم و ضروری است.

وطن‌دوست با بیان اینکه تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های فرهنگی استان است، یادآور شد: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود تا مسافران که به استان وارد می‌شوند در کنار بهره بردن از اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری با فرهنگ اصیل مردم منطقه نیز آشنا شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1089208

مهمترین اخبار ایران و جهان: