نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 20:28

تبیین دستاوردهای نظام عامل امید آفرینی در بین مردم است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام عامل امید آفرینی در بین مردم است، گفت: همه مسئولان رضایتمندی مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز چهارشنبه در دیدار نوروزی با استاندار گیلان، ضمن تبریک سال نو و ماه با برکت رمضان اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند، هر فردی با علم و عمل خود به کشور خدمت کند و نقشه‌های دشمن را از بین ببرد، کاری جهادی کرده است.

آیت الله فلاحتی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی اشاره کرد و افزود: مطرح کردن خدمات نظام، رسیدگی مشکلات و نیز صحبت با مردم درباره عدم اسراف از مباحثی بود که باید چراغ راه همه باشد.

وی با تاکید بر اینکه تبیین دستاوردهای نظام عامل امید آفرینی در بین مردم است، ادامه داد: همه مسئولان رضایتمندی مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

آیت الله فلاحتی با برشمردن صفات و ویژگی‌های مدیر موفق تصریح کرد: استقبال از نظارت و پذیرفتن انتقاد منصفانه، دائمی بودن نظارت بر کارگزار جهت جلوگیری از تخلف و حفظ امانت، اصلاح گری امور بر اساس ضابطه الهی و انسانی و قانونی، داوری بدون تعصب و شناسایی نقاط قدرت و ضعف، روحیه تحول گرایی و نوآوری از جمله صفات یک مدیر موفق در جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مراقبت‌هایی که انسان را موفق می‌کند باید در وجود همه نهادینه شود، گفت: آسیب شناسی مدیران، نظارت و خودکنترلی زیردستان و مراقبت از کارشناسان دیگر نکات مهمی است که یک مسئول برای کسب موفقیت در امور باید به آنها توجه کند.

امام جمعه رشت با قدردانی از تلاش‌های استاندار و دیگر مسئولان که در راستای حل مسائل و توسعه استان گام بر می‌دارند، اضافه کرد: همه مدیران می‌بایست در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، رضایتمندی بیشتر مردم ایران اسلامی را با عزمی جدی به مردم خدمات رسانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1105008

مهمترین اخبار ایران و جهان: