نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 20:19

کتب گروه «کتائب سیدالشهدا» در نمایشگاه کتاب دین رونمایی شد

کتب تالیفی گروه مقاومت «کتائب سید الشهداء» در ششمین نمایشگاه کتاب دین با حضور آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سه کتاب «الحجاب و العفاف»، «آیات النزول» و «امه الحشد و الحشد و التضحیه» که به تازگی در عراق به چاپ رسیده است با حضور آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئول امور فرهنگی کتائب سید الشهداء در ایران، در ششمین نمایشگاه کتاب دین رونمایی شد.

حسن العبادی مسئول امور فرهنگی کتائب سید الشهداء در ایران در حاشیه این مراسم با اهدای لوح سپاس از اقدامات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مدیراجرایی نمایشگاه کتاب دین در راستای برگزاری این نمایشگاه و فراهم کردن شرایط برای حضور انتشارات کتب دینی عرب زبان تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در راستای ایجاد فضای برادری میان دو کشور ایران و عراق در نمایشگاه کتاب دین قابل تقدیر است،گفت: مردم عراق و ایران برادر هستند و دشمن با خباثت‌هایی که به خرج می‌دهد نمی‌تواند ارتباط دوستی این دو کشور را برهم بزند.

مسئول امور فرهنگی کتائب سید الشهداء در ایران  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی براینکه تاکتیک دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم و بهره بردن از ابزارهای نوین در فضای مجازی تغییر کرده است، گفت: با توجه به اینکه جنگ امروز مسلمانان با دشمن دیگر جنگ رو در رو و جنگ با سلاح های فیزیکی نیست و می‌شود این جنگ را جنگ باورها نامید کتائب سید الشهداء در ایران فعالیت خود را در جنگ نرم و جهاد تبیین متمرکز کرده است.

وی از فعالیت‌های فرهنگی کتائب السید الشهدا در شبکه های ماهواره‌ای با نام‌های «آی نیوز»، «الموقف» و سایت المقاومون خبرداد و تصریح کرد: سه سایت تحت وب نیز به زبان‌های کردی، ترکی، و عبری در حال تاسیس است که این سایت‌ها به منظور ایجاد خوراک رسانه‌ای برای نشان دادن چهره واقعی دشمنان و معرفی اسلام ناب محمدی به ترک‌زبان و کردزبانان عراق و مردم ساکن اسرائیل است تا به جهان بینی برسند.

در پایان این مراسم به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب دین در راستای معرفی این گروه مقاومتی و تالیفات انجام شده و همچنین تحکیم دوستی مردم دو کشور ایران و عراق هدایایی به منظور یادبود اعطا شد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047008

مهمترین اخبار ایران و جهان: