نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 12:52

اولین جلسه هیئت دختران سلیمانی در شیراز برگزارشد

مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری برای اولین بار جلسه دختران سلیمانی را در شیراز برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هیئت دختران سلیمانی با هدف آشنایی دختران و بانوان با هدف اصلی انقلاب اسلامی در شیراز برگزار شد.

رابط شیراز در منظومه فکری رهبری گفت: منظومه فکری رهبری با توجه به اهمیت جهاد تبیین در راستای شکوفایی انقلاب اسلامی تصمیم به برگزاری سلسله جلسات بصیرت افزایی در قالب هیئت دختران سلیمانی گرفته است، که شیراز میزبان اولین دوره‌ای جلسات بود.

صغرا جوکار گفت: در آستانه ۲۲ بهمن و ایام الله دهه فجر دختران انقلابی شیراز گرد هم آمدند و با سردار سلیمانی تجدید پیمان کردند.

او گفت: جلسه هیئت دختران شیراز با حضور سرپرست منظومه فکری رهبری حجت‌الاسلام فخریان از قم و دختران انقلابی شیراز برگزار شد که در طی آن علاوه بر بصیرت افزایی برنامه‌هایی مانند اجرای سرود، تئاتر سخنرانی، مداحی، و مسابقات نیز برگزار گردید.

وی گفت: هیت دختران سلیمانی از منظومه فکری رهبری با هدف بصیرت افزایی و تبیین شکل گرفته است که با در نظر گرفتن نقش سازنده دختران در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و آبادی ایران عزیز تصمیم به پرورش و توسعه استعداد دختران و همچنین تفکر افزایی آن‌ها دارد.

او افزود: دختران انقلابی با اجرای سرود دختر آزاده منم ارادت خود را به ایران اسلامی، آرمان‌های انقلاب و همچنین مبنای آن از جمله عفت و زندگی زهرایی ادا کردند.

وی در پایان گفت: این جلسات به صورت سلسله‌ای ادامه خواهد یافت تا برگستره جمعیت دختران سلیمانی افزوده شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029408

مهمترین اخبار ایران و جهان: