نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 14:16

اجرای پویش همراهان سفر ایمن در البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با دیگر استان‌های کشور از چهارشنبه ۲۵ اسفندماه سال جاری به مدت ۲۰ روز پویش همراهان سفر ایمن در البرز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی زند‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: باتوجه به محدودیت‌های کرونایی در دو سال گذشته و پیش‌بینی افزایش سفرهای جاده‌ای در نوروز امسال و همچنین اهمیت ایمنی و پیشگیری از وقوع تصادف در ایام تعطیلات نوروزی، پویش همراهان سفر ایمن اجرا می‌شود.

وی افزود: این پویش در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دنبال فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی با اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری در چارچوب یک پویش ملی به میزبانی ۱۰۰ ایستگاه منتخب در راه‌های پرتردد سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه این پویش از چهارشنبه ۲۵ اسفندماه سال جاری به مدت ۲۰ روز اجرا می‌شود، گفت: برای اجرای این برنامه استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، بومی و رسانه‌ای استان در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: موسیقی بومی، مسابقه، نمایش خیابانی، ایستگاه نقاشی، توزیع اقلام فرهنگی و ایمنی با رویکرد ترغیب مسافران نوروزی به رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقف و استراحت در طول سفر از جمله برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای این پویش است.

زندی‌فر در پایان گفت: در استان البرز سه ایستگاه منتخب در محورهای ماهدشت- اشتهارد، کرج- قزوین و کرج- چالوس میزان پویش همراهان سفر ایمن می‌شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066496

مهمترین اخبار ایران و جهان: