نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 17:04

تکیه بر توان داخلی لازمه بی خاصیت کردن تحریم ها است

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: راه مقابله با تحریم، دور زدن و برون‌رفت از تحریم است و باید تحریم‌ها را بی‌خاصیت کرد که لازمه آن، تکیه بر توان داخلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در رزمایش ملی جهادگران فاطمی در استان زنجان، با اشاره به شخصیت و جایگاه ارزشمند سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: استعداد در هر فردی وجود دارد اما باید شکوفا و به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی الگوی خوبی است، افزود: سردار دل‌ها یک قهرمان ملی نیست بلکه یک قهرمان فراملی تلقی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: شناختی که مردم پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی پیدا کردند قبل از شهادت وی به این وسعت نبود.

خاتمی تاکید کرد: مسئولان باید مایه امید در جامعه باشند و سفره‌ها کوچک شدند و امروز شرایط دشواری حاکم است و اقداماتی همچون رزمایش ملی جهادگران فاطمی و این نوع یاری رسانی‌ها، دعای خیر به همراه خواهند داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه به مذاکرات برجام اشاره کرد و ابراز داشت: کسانی که می‌گویند باید وارد میز مذاکره شد، اطلاعات محدودی دارند و راه مقابله با تحریم، دور زدن و برون‌رفت از تحریم است.

خاتمی افزود: باید تحریم‌ها را بی‌خاصیت کرد و لازمه آن، این است که به استعدادها و لیاقت‌های خودمان نگاه کنیم و با تکیه بر توان داخلی در مسیر پیشرفت قدم برداریم.

وی تصریح کرد: شأنیت ما خدمت به مردم است و تا زنده هستیم آنچه که از دست‌مان بر می‌آید باید انجام بدهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950420

مهمترین اخبار ایران و جهان: