نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 14:23

نیمی از مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد ایلام زنان هستند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: حدود نیمی از مجریان طرح های اشتغال زایی این نهاد را زنان سرپرست خانوار، بانوان و دختران مددجو تشکیل می دهند.

رضا طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام ضمن حمایت از موسسه بوتراب در استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از یک هزار کودک نیازمند و یتیم در استان ایلام مورد حمایت این موسسه هستند.

وی افزود: در سال جاری برای بیش از هشت هزار نفر از مددجویان کمیته امداد فرصت شغلی ایجاد شده که تا کنون 70 درصد برنامه های اشتغالزایی کمیته امداد استان محقق شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در راستای توانمند سازی این خانواده ها کمیته امداد با هدف ایجاد شغل برای این مددجویان دوره های آموزشی  مهارت آموزی را به صورت رایگان برگزار می کند.

طاهری با بیان این که حدود نیمی از مجریان طرح های اشتغال زایی این نهاد را زنان سرپرست خانوار، بانوان و دختران مددجو تشکیل می دهند گفت: زنان سرپرست خانوار از کار آفرینان و مجریان موفق طرح های اشتغال زایی این نهاد هستند و این زنان در دریافت خدمات گوناگون از این نهاد به ویژه در زمینه های اشتغالزایی، مسکن و خدمات حمایتی در اولویت هستند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 980520

مهمترین اخبار ایران و جهان: