نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 17:27

ضرورت رفع نواقص زیر ساختی و خدماتی کوی فردوس

همدان-فرماندار همدان با اشاره به ضرورت رفع نواقص زیر ساختی و خدماتی کوی فردوس گفت: برخی از طرح‌ها تبدیل به نماد ناکارآمدی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم مخفی در کارگروه امور زیر بنایی و مسکن شهرستان همدان بیان کرد: برخی از طرح‌ها و کارها تبدیل به نماد ناکارآمدی شده که پل‌های مکانیزه عابر پیاده نیز در سطح شهر همدان از این جمله‌اند.

سرپرست فرمانداری همدان افزود: در راستای رفع مشکل پایان کار واحدهای مسکن مهر کوی فردوس پیگیری قضائی پیمانکار و اقدام قانونی در دستور کار است و راه و شهرسازی راسا اقدام نسبت به انجام تعهدات باقیمانده اقدام و اجرای تضامین پیمانکار جهت مطالبات اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: به برخی از امور و نقاط از جمله کوی فردوس که با وضعیت خاصی مواجهیم باید نگاه ویژه ای داشته باشیم.

مخفی یادآور شد: به عنوان حاکمیت در قبال مردم ساکن در کوی فردوس مسئولیم و با توجه به اقشار ساکن در این منطقه با نگاه ویژه حمایتی و دلسوزانه باید کار را به سر انجام برسانیم.

سرپرست فرمانداری همدان خواستار تسریع در تکمیل ۶ واحد تجاری در حال احداث در این منطقه شد و اظهار کرد: با هماهنگی راه و شهرسازی و شهرداری تغییر کاربری و تأمین برخی از کاربری‌های مورد نیاز کوی فردوس از جمله مدرسه، مسجد، فضای سبز و اینگونه موارد در حال پیگیری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 965820

مهمترین اخبار ایران و جهان: