نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 15:05

شرکت ۴۹۰ بانو در مهرواره بانور خراسان شمالی

بجنورد- راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از شرکت ۴۹۰ نفر در مهرواره بانور استان خبر داد و گفت: ۲ طرح به مرحله کشوری معرفی شدند.

حجت‌الاسلام مجید بداریه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نهاد تبلیغ دین، احیای سنگر مسجد و استفاده از تمام ظرفیت‌های آن است.

راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: در مهرواره بانور به دنبال شروع یک حرکت جمعی با حضور بانوان کنشگر برای انتخاب یک مسئله و تلاش و اقدام برای حل آن مسئله هستیم و در راستای این مهرواره، بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: هم‌اکنون در مرحله داوری و اعلام برنده‌ها هستیم؛ اما در اینجا کار مهرواره تمام نمی‌شود؛ بلکه این بانوان به یک شبکه مرتبط خواهند شد که در حوزه زنان و خانواده رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام بداریه خاطرنشان کرد: در این استان تعداد ۴۹۰ بانوی فعال فرهنگی دغدغه‌مند با محوریت مسجد و محله در این مهرواره شرکت کردند.

راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در ابتدا به‌صورت استانی مورد ارزیابی و داروی قرار گرفتند و تعداد ۳۸ نفر به مرحله استانی معرفی شدند که پس از ارزیابی توسط کمیته داوری استانی تعداد ۶ نفر به مرحله دوم داوری راه یافتند و نهایتاً با دقت و سنجش میدانی دو نفر از بانوان به مرحله کشوری معرفی شدند.

وی افزود: در این مهرواره بانوان کنشگر فرهنگی اعم از مبلغان، همسران امامان محله (شریکه الامامان)، فعالان کانون‌های فرهنگی و بسیج خواهران مساجد و بانوان عضو هیئت‌امنای مساجدی که در حوزه خانواده کار می‌کنند و دغدغه کنشگری داشتند، شرکت کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 942220

مهمترین اخبار ایران و جهان: