نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 19:10

همه مسوولان باید برای تحقق اهداف و آرمان شهدا تلاش کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: شهدا برای کشور ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند و ما در مقابل شهدا، وظایف سنگینی داریم و همه مسؤولان باید در راستای اهداف و آرمان شهدا تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سپاه استان اردبیل، در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در قالب کنگره ملی شهدای استان اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به همراه جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه استان در سفر به شهر هشجین، با پدر و مادر شهید والامقام سیدناصر ناصری دیدار کردند.

سردار غلامحسین محمدی اصل در این دیدار، با تبریک میلاد حضرت صدیقه کبری(س) اظهار کرد: مقام مادران شهدا در نزد حضرت زهرا(س) بسیار والا بوده چرا که آنها پاره تن خودشان را در راه اسلام، دین و انقلاب و کشور تقدیم کردند و ذره‌ای از این که فرزندانشان شهید شدند، خم به ابرو نیاوردند.

وی با اشاره به این که شهید ناصری جزو دلاورمردان عملیات غرورآفرین خیبر بود، تصریح کرد: از مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه بخش خورش رستم خلخال و شهر هشجین که پیکر مطهر شهید ناصری را با شکوه و عظمت تشییع و خاکسپاری کردند بی‌نهایت تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی سپاه پاسداران، تکریم جایگاه بسیار ارزشمند خانواده‌های معظم شهدا است چرا که این عزیزان گنجینه‌های ارزشمند و گوهرهای گرانبهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: شهدا برای کشور ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند و سبب سربلندی ملت ایران شدند و ما در مقابل این شهدا، وظایف سنگینی داریم و همه ما مسؤولان باید در راستای اهداف آرمان و شهدا تلاش کنیم.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در قالب این کنگره ملی، از تمامی خانواده‌های شهدای استان اردبیل دیدار به عمل خواهد آمد و این امر تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی انجام خواهد شد.

در این دیدار، پدر و مادر شهید والامقام ناصری خاطراتی را از دوران زندگی این شهید بازگو کرده و از مردم بخش خورش رستم و هشجین و مسئولان که در مراسم تشییع و تدفین شهید ناصری شرکت کردند و تسکین و تسلی قلبشان بودند، قدردانی کردند‌.

گفتنی است؛ سردار محمدی اصل در جریان سفر به شهر هشجین در مجلس ترحیم مادر سردار رشید اسلام شهید خدمتعلی رجبی هشجین و همچنین مجلس ترحیم پدر شهید والامقام مدد مظفری شرکت کرد.

پایان پیام/3727/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 973264

مهمترین اخبار ایران و جهان: