نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 09:59

پارابدمینتون بازان یزدی 15 مدال قهرمانی کشور گرفتند

ورزشکاران یزدی در سومین دوره مسابقات قهرمانی پارابدمینتون کشور 15 مدال رنگارنگ را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، ورزشکاران یزدی با حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی پارابدمینتون کشور توانستند با کسب ۱۵ مدال در قسمت انفرادی و دوبل خوش بدرخشند.

این مسابقات از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ آذر ماه به میزبانی استان قم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که در نهایت مریم حیدری توانست مقام سوم انفرادی در کلاس wh۱، عارفه زهرا اسدی پور مقاوم دوم انفرادی در کلاس sh۶، مریم حیدری و مهدیه خاکباز مقام دوبل دومی در کلاس ترکیبی دوبل wh۱ و wh۲ را کسب کنند.

 مقام دوبل دومی و سومی درکلاس ترکیبی sh۶ نیز به عارفه زهرا اسدی پور، نجمه ابویی و طیبه پور طالبی، مقام دوبل دومی در کلاس su۵ به نگین رادمنش و مقام آوری دوبل سومی در کلاسsl۳ در بخش بانوان به ربابه آخوندزاده اختصاص یافت.

در بخش آقایان نیز مقام اول انفرادی در کلاس wh۱ به محمد رضا دهقان، مقام دوم انفرادی در کلاس wh۱ به سید کمال خلیل زاده، مقام سوم انفرادی در کلاس sl۳ به ابوالفضل جنائی، مقام سومی ترکیبی در کلاسwh۱,wh۲ به سید کمال خلیل زاده و محمد اوجاقی، مقام اول ترکیبی در کلاسwh۱,wh۲ به محمد رضا دهقان و یار قزوین و مقم سوم در کلاس ترکیبی sl۳ به ابوالفضل جنائی و حسن نصیری اختصاص یافت.

پایان پیام/و

منبع: فارس
شناسه خبر: 939720

مهمترین اخبار ایران و جهان: