نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:08

اجتماع بزرگ مردم ایلام به مناسبت گرامیداشت نهم دی برگزار شد

ایلام-اجتماعی بزرگ مردم ولایی و شهید پرور ایلام ظهر امروز همزمان با خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام امروز میزبان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایی شهر ایلام بود که از هر قشر و صنفی برای گرامیداشت حماسه یوم الله نهم دی حضور یافته بودند.

آیین گرامیداشت یوم الله نهم دی امروز ساعت ۱۱ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد، امروز مسئولان ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی دوشادوش مردمان دیار آلامتو در کنار هم حضور یافته بودند تا بار دیگر با گرامیداشت حماسه عظیم نهم دی، با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

مردم ایلام در این مراسم با شکوه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق، انزجار و برائت خود را از معاندین و عوامل فتنه و اغتشاشات اخیر اعلام کردند و بر ادامه راه شهدا و پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی تاکید کردند.

قبل از این مراسم، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان با حضور استاندار ایلام در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد و در دیدار چهره به چهره پیگیر و پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردم بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943920

مهمترین اخبار ایران و جهان: