نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 14:59

اجرای منبر سیار فاطمی در مناطق کم برخوردار شهرستان هویزه

هویزه - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه از اجرای منبر سیار فاطمی در مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حسن برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اجرایی شدن طرح منبر فاطمی سیار در مناطق و روستاهای کم برخوردار در شهرستان هویزه خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج گفتمان فاطمی در مناطق محروم است.

وی گفت: همه ساله به مناسبت ایام فاطمیه در مرکز شهر مراسمات مختلف و باشکوهی توسط مجموعه‌های مردمی برگزاری می‌شود اما در برخی محلات و روستاهای کم برخوردار مراسم خاصی به چشم نمی‌خورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه بیان کرد: امسال با همت گروه جهادی تبلیغی شهدای هویزه وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه تصمیم گرفتیم که با حضور در این مناطق محروم و با کمک اهالی اقدام به برپایی مجالس عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها هم در محلات و هم در برخی مدارس کنیم.

وی، رسیدگی همه جانبه به مناطق محروم را امری ضروری دانست و اظهار کرد: حضور مردمی روحانیت به عنوان پل ارتباط بین مردم و حاکمیت ضمن روشنگری باعث ایجاد امید می‌شود.

حجت الاسلام برهانی گفت: مناسبت‌های مذهبی فرصت خوبی است که مسئولان و روحانیت بین مردمی به صورت صمیمی تر حضور پیدا کنند و علاوه بر اقامه مجالس عزاداری نسبت به مشکلات نیز اطلاع بیشتری کسب کنند و اقدامات انجام شده را در راستای انجام فریضه جهاد تبیین به سمع مردم برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 938420

مهمترین اخبار ایران و جهان: