نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 23:21

دفع آب‌های سطحی از معابر و خیابان‌های اهواز در حال انجام است

اهواز- سرپرست فرمانداری اهواز ضمن بازدید از وضعیت مناطق آب‌گرفته شده ناشی از بارندگی در اهواز گفت: دفع آب‌های سطحی از معابر و خیابان‌ها با بسیج شدن امکانات و نیروها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز سه‌شنبه ضمن بازدید از وضعیت مناطق آب‌گرفته شده ناشی از بارندگی در شهرستان اهواز از بسیج امکانات و نیروها برای تخلیه آب‌های سطحی خبر داد و افزود: از کوی سیاحی، مندلی، کیان، خشایار، عین دو، سه‌راه خرمشهر، کوی علوی، امانیه، ملی راه، کوی انقلاب، بلوار قدس، زیتون، اقبال، کوروش، کیانپارس، کیان آباد، جاده ساحلی و دیگر مناطق اهواز که به علت بارندگی دچار آب‌گرفتگی شدند، بازدید شد.

وی با بیان اینکه وضعیت رو به بهبود است، اظهار کرد: هم اکنون ایستگاه‌های پمپاژ فعال هستند و دستگاه‌های پمپ تراک، پمپ‌های خودمکش و دیگر تجهیزات و نیروهای شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز در حال جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی هستند.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: رفع اصولی نقاط بحرانی در دستور کار قرار دارد و تلاش بر این است تا هر چه سریع‌تر با اجرای طرح از آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها جلوگیری شود.

موالی زاده با اشاره به ترافیک در برخی از مناطق اهواز گفت: به علت حفاری برای اجرای طرح‌های فاضلاب تردد در برخی از خیابان‌ها امکان‌پذیر نبوده و یا به‌سختی امکان‌پذیر است که با تمهیداتی که اندیشیده شده این مشکل رفع می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 983520

مهمترین اخبار ایران و جهان: