نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 22:37

سلگی:مردم تسهیل‌گری مدیران در کاهش بروکراسی اداری را باید لمس کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مردم باید خدمات مسوولان را با کاهش بروکراسی اداری لمس کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عصر امروز معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان بازدید کرد.

روح الله سلگی در جریان این بازدید که مدیران کل سیاسی و انتخابات و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز حضور داشتند با تاکید بر عزم قاطع دولت در خدمت‌رسانی بی منت به مردم خواستار تسهیل روند امور مردم بدور از  بروکراسی فراینده اداری شد.

وی در جمع مدیرکل و معاونان کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان با اشاره به مسوولیت خطیر این اداره کل در پاسخگویی به جامعه هدف، بر لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی با عاملیت سرمایه‌گذاران و فعالان تولیدی و اطلاع رسانی آنها برای آگاهی جویندگان کار و نیز رونق فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی از طریق زنجیره شرکت‌های تعاونی در استان تاکید کرد.

سلگی همچنین در بازدید از اداره‌کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران در نشستی با حضور مدیرکل و معاونان این دستگاه ، حوزه وظیفه مندی آن را راهبردی خواند و با اشاره به اهمیت تلاش های این حوزه در رونق گردشگری و اقتصادی استان خواستار افزایش تلاش ها برای بازگشایی مسیرهای جدید در حوزه توسعه صنعت گردشگری شد.

معاون استاندار مازندران با یادآوری جاذبه‌های گردشگری و قابلیت‌های ممتاز صنایع دستی در این استان بر ضرورت برنامه‌ریزی برای حفاظت از سرمایه‌های میراثی و توسعه صنایع دستی و نیز ارتقای زیرساخت های گردشگری این خطه تاکید کرد.
وی با اشاره به ثبت ورود حجم میلیونی مسافران به مازندران  در ماه‌های گذشته امسال خواستار هماهنگی بین دستگاهی برای رفع مشکلات حوزه گردشگری در این استان و ارتقای شاخص‌های مربوطه شد.

 پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 964020

مهمترین اخبار ایران و جهان: