نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 17:50

لزوم بازنگری و اتخاذ روش‌های نوین برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بازنگری و اتخاذ روش‌های نوین برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مسئولین شورای اقامه نماز استان اظهار کرد: بازنگری و اتخاذ روش‌های نوین برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان لازم و ضروری است.

وی از آمادگی دستگاه قضائی برای کمک به تحقق اهداف ستاد اقامه نماز خبر داد و گفت: دستگاه قضائی از ظرفیت بسیار خوبی برای تحقق اهداف ستاد اقامه نماز برخوردار است و مسلماً با ایجاد هماهنگی، تعامل و هم افزایی می‌توان در این عرصه موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: فضای مجازی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب برای نهادینه کردن فرهنگ نماز است که می‌توان با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تولید محتوای مناسب و جذاب موجب گرایش و ترغیب بیش از پیش جوانان به نماز را فراهم آوریم.

حجت‌الاسلام کثیرلو ادامه داد: در حال حاضر شاهد هجمه‌های بیشمار دشمنان در عرصه‌های مختلف برای القای یاس و نومیدی از مفاهیم دینی و اسلامی هستیم که باید با استفاده از متون غنی اسلامی و استفاده از کلام و سیره بزرگان دینی، اقدامات مقابله‌ای برای خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان به کار ببریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950664

مهمترین اخبار ایران و جهان: