نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 10:12

حقوق معوق کارگران شرکت اروم دشت ارومیه پرداخت شد

ارومیه –رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به ورود دستگاه قضا برای بررسی مطالبات معوق ۷۵ نفر کارگر شرکت اروم دشت ارومیه گفت: این مطالبات پس از ۱۴ سال پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این خصوص با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در پی مراجعه کارگران به دستگاه قضائی انجام شد، اظهار کرد: در پی مراجعات تعدادی از کارگران شرکت اروم دشت ارومیه که از سال ۸۷ به علت مشکلات مالی شرکت تعطیل و حقوق معوقه داشتند، این پرونده مورد بررسی دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پرونده منجر به نارضایتی شده بود، افزود: با حضور میدانی در محل شرکت ضمن بازدید کلی از قسمت‌های مختلف و جویا شدن علت راکد و تعطیل شدن شرکت با نمایندگان کارگران و مدیران سابق آن هم گفتگو کرده و در جریان امور قرار گرفتیم.

عتباتی ادامه داد: حل مشکل تولید شرکت اروم دشت در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفت و با حضور مسؤولان ستاد، کارگران، مدیران شرکت و بانک عامل جلسه‌ای مفصل برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: امر مهم دیگری که در خصوص شرکت اروم دشت در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار گرفت پرداخت حقوق معوقه بیش از ۷۵ نفر کارگر بود که پیگیری‌های مؤثر و نتیجه بخش قضائی، منتج به نتیجه و با اجرای احکام صادره معوقات به میزان هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون و ۹۸۲ هزار ریال در حق کارگران پرداخت شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 969564

مهمترین اخبار ایران و جهان: