نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 12:32

سپاه با تمام امکاناتش در کنار مردم خوی است

ارومیه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلانی گفت: سپاه مکلف می داند تمامی امکاناتش را در اختیار مردم زلزله زده خوی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر حسین سلامی صبح شنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر چه در مناطق زلزله زده خوی کار کردیم انجام وظیفه است و شاید بیان اش جالب نباشد، اما به مردم اطمینان می‌دهیم سپاه در کنار مردم خوی است.

وی با اشاره به حضور و کمک‌های رسانی به مردم زلزله زده خوی توسط سپاه، قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، گروه‌های جهادی، کمک‌های مردمی، خیرین، استاندار و مسئولان آذربایجان غربی افزود: برای کاهش مشکلات مردم در منطقه هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در حوادث و بلایای طبیعی مشکلات همیشه است، طبیعی است مردم در چادر زندگی می‌کنند، گفت: صبر مردم خوی در برابر مشکلات قابل ستایش است، وقتی در کنار مردم قرار می‌گیریم نمی‌توانیم تحمل کنیم مردم مشکلات دارند، تحمل مشکلات خودمان از مشکلات مردم راحت تر است در این راستا اطمینان می‌دهم به مردم سپاه در کنار مردم خوی است.

سرلشکر سلامی گفت: تمام امکانات از جمله توان گروه‌های جهادی را برای کمک بیشتر به مردم زلزله زده خوی به کار می‌بندیم تا شرایط آسان‌تری برای زندگی نسبت به وضعیت فعلی فراهم شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: مهر
شناسه خبر: 1018320

مهمترین اخبار ایران و جهان: