نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 14:48

لزوم نگاشته شدن راه و هدف شهدا برای نسل آینده

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آیندگان همچون نسل امروزی به تاریخ نوشته شده خود نیاز دارند بنابراین باید راه و اهداف شهدا نگاشته شده و در دسترس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهارکرد: رشته ارتباط مقام عظمای ولایت با خانواده‌های معظم شهدا کسانی که از خون عزیزانشان برای انقلاب سرمایه گذاری دنیوی و اخروی کردند توسط نمایندگان ولی فقیه در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران رقم می‌خورد که جایگاه بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه در حالی که دشمن در حال افول بوده ولی به همین دلیل تمام دست و پای خود را از جهت تخریب و آسیب‌های فرهنگی و غیره می‌زند و آنچه از دستش برآید کوتاهی نمی‌کند، افزود: در چنینی موقعیتی روحانیون و علما که در جای جای این مجموعه مشغول انجام وظیفه هستند و پشتوانه فکری و عقیدتی برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده بسیار کار ضروری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: آرمان‌هایی که شدنی بوده و در راستای اهداف شهدا می‌باشد در جامعه تأثیرگذار خواهد بود.

عبادی یادآور شد: کرامات شهدا به گونه‌های مختلف هم دلیلی برای کرامت آنها بوده و هم برای جامعه حجت می‌باشد که شهدایی که این راه را انتخاب کرده اند راه درستی بوده است.

وی با بیان اینکه معجزاتی که در این دوران‌ها حاصل شده باید ثبت و ضبط شود، اضافه کرد: باید بخش‌های پررنگ در قالب کارشناسی شده تنظیم و ارائه شود تا برای مردم جاذبه داشته باشد و به موقع در دسترس مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آیندگان همچون نسل امروزی به تاریخ نوشته شده خود نیاز دارند بنابراین باید راه و اهداف شهدا نگاشته شده و در دسترس قرار گیرد و در بین افکار عمومی جایگاه خود را پیدا کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244320

مهمترین اخبار ایران و جهان: