نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 11:03

طرح رتبه‌بندی فرهنگیان از گام‌های مؤثردر اعتلای تعلیم و تربیت است

قم- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اهمیت و ضرورت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان این طرح را یکی از گام‌های مؤثر در بهبود فرهنگ عمومی و اعتلای تعلیم و تربیت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا رحیمی در دیدار جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم ابراز داشت: ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و معلم در بطن جامعه یکی از خواسته‌های همیشگی مقام معظم طی دیدار سال‌های اخیر با مسؤولان آموزش و پرورش بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: به هر اندازه که جایگاه و هویت معلم در جامعه بیشتر شود، نفع و سود آن به دانش آموزان و جامعه بر می‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را یکی از گام‌های مؤثر در بهبود فرهنگ عمومی و اعتلای تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: طرح رتبه بندی منافع ملی عمومی جامعه را تأمین می‌شود، عدم اجرای آن طی سالهای اخیر یکی از ترک فعل‌های مهم بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ابراز داشت: آموزش و پرورش استان قم در مباحث فرهنگی، تعلیم و تربیت همراه و همگام با سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام است.

رحیمی همچنین از آمادگی آموزش و پرورش استان برای برگزاری کلاس‌های آموزش سواد رسانه‌ای در دو سطح دانش آموزان و فرهنگیان با مشارکت و همراهی بسیج فضای مجازی سپاه استان قم خبر داد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوا و فضای سپاه از شنبه هفته آینده در قم

سردار مهدی کبیری پور نیز در این دیدار در سخنانی با اشاره به اهمیت نظام تعلیم و تربیت در تربیت نیروی‌های کارآمد برای جامعه، اظهار داشت: سپاه استان در مسیر تعلیم و تربیت همراه، همدل و همسنگر آموزش و پرورش قم است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه برای ارتقای کمی و کیفی نظام آموزشی، خاطرنشان کرد: شایسته است نسبت به تربیت صحیح نسل جدید در محیط کالبدی و بخصوص در فضای مجازی توجه کافی صورت بگیرد.

جانشین سپاه استان قم با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوا و فضای سپاه از شنبه هفته آینده در باغ موزه دفاع و دفاع مقدس قم، گفت: سپاه استان قم نوبت صبح این نمایشگاه را برای دانش‌آموزان و دانشجویان اختصاص داده است، تلاش می‌شود این نمایشگاه به صورت دائمی در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برپا شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201820

مهمترین اخبار ایران و جهان: