نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 11:37

حماس: اجازه پیشبرد طرح‌های صهیونیستی در مسجدالاقصی را نمی‌دهیم

همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «عبداللطیف قانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که نبرد ما با دشمن صهیونیستی بر سر هویت مسجد الاقصی همچنان ادامه دارد.

قانوع در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که جنبش متبوعش هرگز اجازه اجرای طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی برای سیطره بر مسجد الاقصی از رهگذر برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم یا تعرض مکرر شهرک‌نشینان به این مسجد را نخواهد داد.

قانوع اشاره کرد که موافقت کابینه تندرو رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس و تعرض گسترده صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی باید موجب بیدار سراسر امت اسلامی و عربی شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت حضور گسترده و یکپارچه فلسطینیان در مسجد الاقصی برای به شکست کشاندن طرح‌های شوم اشغالگران، امت اسلامی و عربی را هم به حمایت یکپارچه از ملت فلسطین و دفاع از مسجد الاقصی و جلوگیری از تقسیم زمانی و مکانی آن بین مسلمانان و یهودیان فراخواند.

گفتنی است از صبح امروز و ساعاتی پیش از برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، دستکم ۴۰۰ صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند. نظامیان صهیونیست نیز اهالی قدس را در محله قدیمی آن مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220364

مهمترین اخبار ایران و جهان: