نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 14:40

پرونده‌های اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری اردبیل تعیین تکلیف شود

اردبیل- ‌معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل گفت: پرونده‌های اجرای احکام ماده صد شهرداری اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن با هدف کاهش فساد و نارضایتی تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از اجرای احکام ماده ۱۰۰ منطقه ۳ شهرداری اردبیل اظهار کرد: پرونده‌های اجرای احکام ماده صد شهرداری اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: پرونده‌های اجرای احکام نتیجه تلاش مجموعه‌ها و افرادی برای مقابله با تخلفات ساختمانی است که انباشت و تراکم پرونده‌ها در اجرای احکام موجب ایجاد فساد و نارضایتی می‌شود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه قضائی از اقدامات قانونی شهرداری اردبیل در اجرای احکام پرونده‌های ماده ۱۰۰ حمایت می‌کند، گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا سریعاً نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام کنند که در غیر این صورت حکم تخریب سازه را به دنبال خواهد داشت.

خدادادی بیان کرد: پیگیری مداوم و مستمر با اشخاص ذینفع پرونده‌ها تا به نتیجه رسیدن پرونده و مختومه شدن آن باید مورد اهتمام باشد و تذکرات لازم در خصوص تبعات عدم توجه به اخطارهای صادره از سوی شهرداری به این افراد داده شود.

وی پالایش و بازبینی پرونده‌ها را از جمله موارد بسیار مهم در امر جلوگیری از انباشت پرونده‌ها در اجرای احکام دانست و افزود: لازم است پالایش پرونده‌ها در بازه زمانی سه ماه مورد پالایش قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1230264

مهمترین اخبار ایران و جهان: