نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 07:05

وفایی: جام تختی آخرین فرصت من است

قهرمان تورنمنت دانکلوف بلغارستان، جام تختی را آخرین فرصت پیش‌ رو برای تصاحب دوبنده تیم ملی می‌داند.

هادی وفائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه برای حضور در جام تختی از شرایط خوبی برخوردار است، اظهار کرد: جام جهان پهلوان تختی برای من مرحله آخر است، شاید نفر دوم و سوم را هم به مسابقاتی اعزام کنند، اما برای تصاحب دوبنده تیم ملی در بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات جهانی راهی جز قهرمانی در این مسابقات وجود ندارد.

وی درباره رقبای خود در این جام تصریح کرد: من دفعه قبلی به علیرضا کریمی باختم. البته همه دیدند که کشتی دست من بود، اما این‌بار به‌خوبی او را آنالیز کرده‌ام و می‌دانم باید روی تشک چگونه عمل کنم.
این کشتی‌گیر باتجربه خاطرنشان کرد: شرایط روحی من خیلی بهتر از بقیه رقباست، چون در جام دانکلوف بلغارستان توانستم نفر سوم جهان را شکست بدهم و این برتری روی روحیه و انگیزه من خیلی اثرگذار بوده است.

قهرمان تورنمنت دانکلوف بلغارستان در پاسخ به این سوال که دوست داری با کدام کشتی‌گیر تا فینال رقابت نکنی؟ بیان کرد: من به امید شانس و قرعه به جام تختی نمی‌روم. می‌روم برای کشتی گرفتن و برد. باور کنید قرعه برایم فرقی ندارد.

وی با اشاره به وضعیت خود عنوان کرد: شکر خدا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و دو هفته تمرین در مازندران هم کمک شایانی کرد تا اوضاع جسمانی‌ام بهبود پیدا کند. در همدان هم با کشتی‌گیرانی که سهمیه جام تختی داشتند تمرینات منظمی را پیگیری کردیم و از هر نظر سر حال هستم.

وفائی با بیان اینکه مسابقات امسال جام تختی متفاوت است، اذعان کرد: امسال تکلیف برای تمام کشتی‌گیران به‌دلیل اینکه مدعیان همگی روی تشک خواهند رفت، مشخص است. این به نظر من خیلی خوب است و کار را راحت‌تر می‌کند، چراکه تکلیف همین‌جا تا حدود زیادی روشن می‌شود و دیگر کار چرخه و انتخابی به تورنمنت‌های مختلف و رقابت درون‌اردویی و امثالهم کشیده نمی‌شود.

گفتنی است، چهل‌وسومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به‌عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد و هادی وفایی در وزن ۸۶ کیلوگرم این مسابقات رقبای سرسختی مثل حسن یزدانی، علیرضا کریمی و عزت اکبری را پیش‌روی خود می‌بیند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1232320

مهمترین اخبار ایران و جهان: