نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 12:10

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش ضریب نفوذ دانش کشاورزی در کشور

مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی و ترویجی وزارتخانه جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی برای کشاورزان و بهره‌برداران ثابت شده نگاه ویژه‌ای به قدرت رسانه‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی صبح امروز در گردهمایی رسانه‌های وزارت جهاد کشاورزی سراسر کشور که در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است، گفت: با توجه به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی برای کشاورزان و بهره‌برداران ثابت شده نگاه ویژه‌ای به قدرت رسانه‌ها شده است.

مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی و ترویجی وزارتخانه جهاد کشاورزی ادامه داد: هم‌اکنون ارتباط خوبی با صاحب‌نظران و تصمیم‌سازان بخش رسانه برقرار شده است تا کانال ثابتی در حوزه برنامه‌های کشاورزی داشته باشیم.

وی افزود: در سطح ملی و استانی دیدگاه‌ها نسبت به حوزه رسانه مطلوب شده است و امیدواریم در سال‌های آینده این روند افزایشی و کیفی باشد.

اسحاقی اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش که مسئولان رسانه‌ای جهاد کشاورزی تمام استان‌ها در آن حضور دارند تبیین مسائل کمی و کیفی رسانه‌ها و مشورت در این حوزه است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1241520

مهمترین اخبار ایران و جهان: