نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 11:23

چشم‌انداز بسیج سازندگی جبهه‌سازی خدمت است/ گروه‌ جهادی عرصه انسان‌سازی است

رئیس بسیج سازندگی گفت: گروه جهادی عرصه انسان‌سازی است و این گروه‌ها می‌توانند بیرق انقلاب را در تقویت انسان‌ها بلند کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمد زهرایی صبح امروز در آئین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که در مصلی الغدیر این شهرستان در حال برگزاری است، ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع)، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک ابرنهاد تسهیل‌گر، موظف به شناسایی حلقه‌های میانی است.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی امروز خود را به عنوان جریان فناور انقلاب معرفی کرده و از حلقه‌های میانی موثر محسوب می‌شوند.

رئیس سازمان بسبج سازندگی با اشاره به خدمت بی‌منت گروه‌های جهادی در مناطق مختلف، بیان داشت: گروه‌های جهادی با شناختی که از دنیای سیاست دارند، اما سیاست‌زده نیستند و به دولت کمک می‌کنند در حالی که دولتی نیستند.

سردار زهرایی بیان داشت: عرصه اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی امروز نزدیک‌ترین عرصه به دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در بین مردم و برای خدمت‌رسانی در بین آن‌ها حضور دارند، افزود: شبکه‌ای که امروز از مجامع و شوراهای جهادی به عنوان بازوهای اندیشه‌ای شکل گرفته،  در کنار بسیج بوده و به دنبال حل مشکلات مردمی هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر ۸ مسوول و یا عضو گروه جهادی به شهادت رسیدند، افزود: شهیدان عجمیان، علی‌وردی، امیری و .... نشان دادند که این عرصه، عرصه انسان‌سازی است و گروه‌های جهادی می‌تواند بیرق انقلاب را در تقویت انسان‌ها بلند کنند.

زهرایی، چشم‌انداز بسیج سازندگی را جبهه‌سازی جهادی خدمت‌رسان عنوان و تصریح کرد: همان‌گونه که جبهه مقاومت برون مرزی شد و ترس و رعب و وحشت را در دل کفر ایجاد کرده است، گروه‌های جهادی نیز باید همین‌طور باید باشد.

وی تصریح کرد: هر وقت ما تهدیدی برای دشمن شدیم، آنگاه به جبهه‌سازی نزدیک شده‌ایم، هرگاه دشمن در سیاست‌ها و راهبردهای خود برای مقابله با جریان جهادی و جبهه خدمت‌گذران انقلاب هزینه‌ای در نظر گرفت، یعنی ما به جبهه‌سازی رسیده‌ایم.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: امروز در آستانه پنج ساله اول سند اعتلای بسیج هستیم، امسال را با لشکرکشی خوبان انقلاب یعنی رزمایش جهادگران فاطمی شروع کردیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه ما ناگزیر به شبکه‌سازی هستیم، افزود: از طریق این رزمایش‌ها می‌توان به رهبر انقلاب بیان کرد که پای کار شما هستیم تا لبخند رضایت بر لبان مبارک شما بنشیند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213420

مهمترین اخبار ایران و جهان: