نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 17:09

حضور ۵۱۰۰ نفر از شهروندان رباط کریم در مراسم ارتحال امام راحل

رباط کریم- مسئول ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سپاه رباط کریم گفت: ۵۱۰۰ نفر از شهروندان رباط کریم در مراسم ارتحال امام راحل که در حرم مطهر برگزار می شود حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پاسدار علی‌رضا کامیاب عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، ۳ هزار نفر از عاشقان امام راحل از استان‌های ایلام و خراسان جنوبی، روز ۱۴ خرداد عازم حرم مطهر ایشان می‌شوند و با حضور در حرم مطهر ایشان، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.

رئیس ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در سپاه رباط کریم افزود: عشق و ارادت مردم رباط‌کریم به امام راحل تا عمق وجودشان نفوذ کرده و امروز نیز پس از گذشت سی و چهار سال از ارتحال ملکوتی امام راحل، مردم این شهرستان آماده‌اند تا ضمن برگزاری برنامه‌های مختلف گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده و بر پایبندی به اصول ایشان تأکید کنند.

کامیاب گفت: بر اساس سهمیه اعلام شده، ۵۱۰۰ نفر از شهروندان رباط‌کریم در روز ۱۴ خرداد به صورت متمرکز به حرم مطهر امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1255120

مهمترین اخبار ایران و جهان: