نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 13:28

مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، محمدرضا سالاری به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیین تکریم و معارفه‌ی مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

معاون تولید کانون رورش فکری کودکان و نوجوانان  به توزیع سه میلیون جلد کتاب در در مراکز فرهنگی‌هنری کشور اشاره کرد و گفت: به حرمت خون شهیدان امنیت، که مردانه ایستادند تا آسیبی به میهن نرسد، نقطه‌ی آغاز این حرکت عظیم در حوزه‌ی فرهنگ کشور، سیستان و بلوچستان خواهد بود.

محمدرضا کریمی صارمی گفت: اگر روزی تمام کودکان این سرزمین، عضو کانون شوند در آینده‌ای نه چندان دور، هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت زیرا با وجود فعالیت‌های گسترده‌ی کانون و بهره‌گیری از مربیان متخصص، آنان سیر مطالعاتی دارند؛ ادبیات را می‌شناسند؛ با هنرهای هفت‌گانه آشنا هستند به به همین خاطر می‌توان با اطمینان، امور را به آنان سپرد.

وی «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» را پل ارتباطی خانواده و مدرسه خواند که می‌تواند جریان بزرگی در کشور به وجود بیاورد و از همین رو امسال را سال عضوگیری در کانون نامید و از حاضران خواست آغازگر این حرکت باشند و با عضو کردن فرزندان خود کانون را در ایجاد این جریان، در حوزه‌ی گسترش مخاطب، یاری کنند.

کریمی صارمی با اشاره به الگو بودن کانون استان در سطح کشور، دستیابی به این جایگاه را تنها به دلیل مسایل سخت‌افزاری ندانست بلکه وجود مربیان و کارشناسانی دانست که با تلاش و برنامه‌ریزی، این امر را محقق کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و حساسیت کار در کانون گفت: مسئولان باید کاملا کانون را بشناسند زیرا جنس کار در این مجموعه با دیگر مسئولیت‌ها متفاوت است.

عباسعلی ارجمندی سپس با اشاره به تاثیرگذاری کانون خواستار نگاه جدی‌تر مسئولان به کانون شد و عنوان کرد: کانون تابلو رنگارنگی است که کودکان و نوجوانان با سلیقه‌های گوناگون در آن حضور دارند و ما برای موفقیت نیازمندیم که برای همه‌ی آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

گفتنی است در پایان، کریمی صارمی از معصومه هادی، به سبب شش سال فعالیت در کانون استان قدردانی و محمدرضا سالاری را به سمت مدیرکل کانون استان منصوب کرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1246864

مهمترین اخبار ایران و جهان: