نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 05:55

جاده کندوان زیر بار ترافیک رفت

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت: با توجه به حضور مسافران در استان مازندران محور اصلی مواصلاتی کندوان زیربار ترافیک است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حسینعلی در حاشیه بازدید از جاده کندوان اظهار کرد: به واسطه فعالیت سامانه بارشی که بخشی از ارتفاعات شهرستان‌های سوادکوه، آمل، نور و همچنین بخش‌هایی از چالوس را طی چند روز اخیر درگیر کرده بود شاهد خسارت به سردهنه‌های کشاورزی و بخشی از اراضی کشاورزی و انسداد مسیرهای مواصلاتی در راه‌های روستایی بودیم.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش همکاران در یگان‌های خدمات ‌سان، امدادی و عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرها بودیم، افزود: مسیر مشل به اندوار در آمل  هنوز بازگشایی نشده است.

محمدی در ادامه به حضور مسافران در محورهای اصلی استان مازندران اشاره کرد و گفت: مسیر جاده کندوان زیر بار ترافیک است و تردد به صورت عادی در جاده کندوان برقرار است.

مهدی صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان مازندران،نیروهای راهداری با تجهیزات در محور کندوان مستقر شده بودند.

وی با بیان اینکه اوج بارندگی از ساعت ۳ بعدازظهر روز پنج‌شنبه تا ۲ نیمه‌شب بود افزود: هیچ موردی که باعث انسداد مسیر شده باشد، گزارش نشد.

وی افزود: ریزش سنگ و آب گرفتگی سطح محور به صورت جزئی بود که در اسرع وقت انجام و تردد به صورت عادی برقرار است.

پایان پیام/ ۸۶۰۶۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1273964

مهمترین اخبار ایران و جهان: