نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 01:54

اعتبارات خوبی برای توسعه ورزش گناوه پیش بینی شده است

گناوه- فرماندار گناوه با اشاره به اینکه توجه ویژه به ورزش در اولویت شهرستان قرار گرفته است گفت: سال گذشته اعتبارات خوبی برای ورزش در نظر گرفتیم و امسال نیز بودجه خوبی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری جمعه شب در همایش تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی شهرستان گناوه در تالار بهزاد این شهر اظهار داشت: شهرستان گناوه دارای جوانان و ورزشکاران مستعد و توانمند در رشته‌های مختلف ورزشی است که در میادین ملی و بین المللی دارای عناوین برتر هستند و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

فرماندار گناوه افزود: رتبه این شهرستان از لحاظ زیرساخت ورزشی در سال‌های گذشته رتبه دهم بوده است و با برنامه ریزی ها صورت گرفته و همکاری مسئولان ورزش استان تمام تلاش خود خواهیم کرد تا از این نظر به رتبه اول استان برسیم.

اعتبارات خوبی برای توسعه ورزش گناوه پیش بینی شده است

وی گفت: با توان و استعدادی که جوانان این شهرستان دارند امید است باز هم شاهد موفقیت‌ها و درخشش بیشتر جوانان و ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف و افتخار آفرینی‌های بیشتر برای کشور باشیم.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه توجه ویژه به ورزش در اولویت شهرستان قرار گرفته گفت: در رشته‌های مختلف ورزشی اعتبارات خوبی در سال گذشته در نظر گرفتیم که در تجهیز سالن‌های ورزشی، ورزش‌های ساحلی، چمن‌ها و سایر موارد هزینه شد و در سال جاری نیز اعتبارات خوبی برای این امر مهم و توسعه ورزش شهرستان پیش بینی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1223764

مهمترین اخبار ایران و جهان: