نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 18:40

۱۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در محلات کشف شد

فرمانده انتنظامی شهرستان محلات از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،‌ به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا جنتی در تشریح عملکرد پلیس شهرستان محلات در سال جاری بیان داشت: از آنجا که مبارزه با سرقت، همواره یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم از پلیس بوده است، با اجرای مأموریت‌های مختلف پلیسی دراین مدت، ۵۸ سارق دستگیر و ۵۲ فقره سرقت از آنان کشف شده است.

وی با تأکید بر اهمیت مبارزه با پدیده شوم مخدر در سطح جامعه به منظور پیشگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی خاطرنشان کرد: به همین منظور در ۲ ماه گذشته ۱۵۳ نفر در ارتباط با جرائم حوزه مواد مخدر در سطح شهرستان محلات دستگیر و از آنان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد ریال در این مدت اشاره کرد و ادامه داد: تشکیل ۱۷ پرونده قضائی، دستگیری ۱۴ قاچاقچی کالا و توقیف ۱۰ دستگاه انواع خودرو از دیگر دستاوردهای پلیس این شهرستان در ۲ ماه گذشته، در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بوده است.

جنتی با تأکید بر تشدید اقدامات انتظامی در پاک سازی نقاط آلوده به مواد مخدر، شناسایی و رصد فعالیت سوداگران مواد مخدر و پیشگیری از سرقت به عنوان مهمترین راهبردهای عملیاتی پلیس محلات افزود: تمامی متهمان دستگیر شده در این مدت، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233920

مهمترین اخبار ایران و جهان: