نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 18:08

رئیس جمهور: میدان اقتصاد باید در اختیار بخش خصوصی باشد

رئیس جمهور گفت:معتقدیم میدان اقتصاد باید در اختیار بخش خصوصی، تولیدکنندگان و کارآفرینان باشد و دولت صرفا نقش هدایت، حمایت و نظارت و تنظیم گری را به عهده داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه نوزدهم خرداد ۱۴۰۲ در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در سالن جمهوری اسلامی اظهار کرد: بسیار خرسندم در این روز در جمع مردم و مسوولان استانی هستم و از همه نظرات دوستان در این نشست استفاده کردم و کاش فرصت بود و بیشتر استفاده می‌کردیم که البته طبق درخواست نمایندگان یک جلسه اختصاصی برای شنیدن نمایندگان مردم خواهیم داشت.

رشد اقتصادی در گرو افزایش و رشد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است

وی با بیان اینکه نکاتی را در این نشست به عنوان مشکلات فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری مطرح شد، افزود:  رشد اقتصادی در کشور مبتنی بر دو امر افزایش و رشد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و بر همین اساس تفاهم‌نامه های منعقده امروز بین استانداری و فعالان مختلف بخش خصوصی بسیار ارزشمند است.

رئیس جمهور ادامه داد: همکاری خارجی نیز مولفه بسیار مهم در رشد اقتصادی است که آذربایجان‌شرقی چنین ظرفیتی را دارد اما فراهم کردن زیرساخت‌ها برای این امر نیز بسیار ضروری است و تسهیل امور سرمایه‌گذار مهم‌ترین مسأله در این بخش است.

 

این خبر تکمیل می شود

منبع: فارس
شناسه خبر: 1273320

مهمترین اخبار ایران و جهان: