نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 11:27

پرداخت ۳۰ میلیون تومان وام به بیش از ۴۶۰۰ هزار بازنشسته کرمانشاهی

مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه گفت: طی ۹ ماهه امسال ۴ هزار و ۶۶۶ فقره وام ۳۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان و موظفین در استان پرداخت شد.

کاظم نجفی‌نیا، مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: هم‌اکنون ۴۳ هزار و ۳۷۹ نفر عضو صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۳ کانون در سطح استان در راستای همکاری مناسب برای اجرای برنامه‌های مختلف و پیگیری مطالبات، گفت: طی ۹ ماهه سپری شده از سال‌جاری حقوق بازنشستگی برای ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از بازنشستگان و وراث برقرار شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه با اشاره به پرداخت ۴۴ فقره کمک هزینه ازدواج هر کدام ۳۵۰ میلیون ریال، ادامه داد: طی این مدت ۴ هزار و ۶۶۶ فقره وام ۳۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان و موظفین پرداخت شده است.

وی حل مشکل معیشت، درمان و سلامت بازنشستگان را از اولویت‌ها صندوق بازنشستگان دانست و گفت: در این راستا نیز مکاتبه‌ای با استانداری کرمانشاه جهت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری  و همچنین برخورداری بازنشستگان از خدمات رفاهی دستگاه‌های اجرایی همچون شاغلین همان دستگاه صورت گرفته است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630564

مهمترین اخبار ایران و جهان: