نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 13:24

طرح جدید پلیس برای کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار

فرمانده کل انتظامی کشور از اجرای طرحی جدید برای پوشش و کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به استان سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: بر اساس طرحی جدید که پلیس ارائه داده است، سارقانی که بیش از چهار مرحله محکومیت دارند، زیرپوشش و کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: این طرح ابتدا در سه استان کشور به‌عنوان استان‌های پایلوت اجرا می‌شود و پس از اجرای موفقیت‌آمیز به سایر استان‌های کشور تسری داده خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه توجه به کشف سرقت و دستگیری سارقان همواره یکی از اولویت‌های جدی فراجا محسوب می‌شود، گفت: سمنان جزو استان‌های خوب در پیشگیری از وقوع سرقت و همچنین کشف سرقت‌های انجام‌شده محسوب می‌شود و امنیت خوبی در این استان برقرار است.

رادان با بیان اینکه جلب رضایت مردم همراه با تأمین امنیت و آسایش عمومی یکی از اولویت‌های جدی فراجا در انجام مأموریت‌های خود است، ادامه داد: استان سمنان بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده نسبت به استان‌های هم‌تراز خود در شرایط بسیار خوبی در زمینه تأمین امنیت قرار دارد.

وی اضافه کرد: ارزیابی‌ها، وضع استان سمنان را در همه زمینه‌ها مناسب نشان می‌دهد و این نتیجه خدمت پلیس و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: در حوزه راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات اتفاقات بسیار خوبی در استان سمنان رقم خورده است که نتیجه آن را در مسیرهای پر رفت‌وآمد این استان امروز شاهد هستیم.

رادان خاطرنشان کرد: ارزیابی فراجا این است که نسبت به سال گذشته پیمایش سفر و جابه‌جایی مسافران در جاده‌ها افزایش یافته؛ اما در عین حال میزان وقوع تصادفات از سال قبل کمتر بوده است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662664

مهمترین اخبار ایران و جهان: