نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 15:50

توزیع علوفه خشک در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از توزیع علوفه خشک در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی که امکان حضور حیات وحش وجود دارد، توسط محیط بانان استان خبر داد.

 


به گزارش روابط خبرگزاری فارس از  البرز، مجید درگی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از توزیع علوفه خشک در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی خبر داد.


وی گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا در مناطق کوهستانی و پیشگیری از هرگونه مشکل برای حیات‌وحش جهت تأمین منابع غذایی، برنامه توزیع علوفه در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی و سایر نقاطی که امکان حضور حیات وحش وجود دارد، توسط محیط بانان استان صورت گرفت.


درگی افزود: علوفه کافی جهت توزیع در مناطق تحت مدیریت استان تهیه شده و در مواقع ضروری که حیات وحش با مشکلی در این زمینه روبرو شوند توسط محیط بانان در این زیستگاه‌ها توزیع می‌شود.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از عموم مردم خواست در صورت نزدیک شدن حیات وحش  به کنار جاده‌ها یا مناطق مسکونی روستایی و حاشیه شهرها نسبت به همکاری در حفاظت از این حیوانات اهتمام داشته و در اسرع وقت با سامانه ۱۵۴۰ ارتباط برقرار کرده و مأموران محیط زیست را از ورود حیات وحش به این مناطق آگاه کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639920

مهمترین اخبار ایران و جهان: