نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 10:35

ثبت بیش از ۴۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در ۱۰ ماهه سالجاری ۴۸ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۵۲ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار داشت: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:در ۱۰ ماهه سالجاری ۴۸ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۶۵۲ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده که این میزان نشان از افزایش ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: این میزان تردد توسط ۵۰ دستگاه تردد شماربرخط در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ثبت شده است.

این مسئول افزود: در ۱۰ ماهه سالجاری حجم کل ورودی به استان یک میلیون و ۷۳۵ هزار و۷۵۰ تردد وحجم کل خروجی از استان یک میلیون و ۷۶۳ هزار و۵۳۹ تردد بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:پرتردد ترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت به ترتیب محورهای زاهدان_خاش و بالعکس، خاش-زاهدان و بالعکس و محور زاهدان_سه راهی دشتک و بالعکس بوده است.

کرد یادآورشد: با توجه به تغییرات آب و هوایی در این فصل از سال از کاربران جاده ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی، جوی و محدودیت های تردد احتمالی را با سامانه تلفنی ۱۴۱ که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی می باشند دریافت و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646664

مهمترین اخبار ایران و جهان: