نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 09:35

تولید و پخش بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی

صداو سیمای استان اصفهان با پیش بینی تولید و پخش، بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی، به دنبال تبیین راهی برای مشارکت آگاهانه و شناخت مردم از دیدگاه‌های مختلف سیاسی است.

یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیما استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: برنامه ریزی گسترده‌ای در تلویزیون، رادیو، بخش‌های مختلف خبری رادیویی و تلویزیونی همچنین در فضای مجازی، برای تولید و پخش برنامه‌های متنوع انتخاباتی در ساختار‌های ترکیبی، میزگرد و گفتگو ویژه انتخابات با حضور مردم، کارشناسان و فعالان سیاسی شده است.

وی افزود: در برنامه‌های میزگردی، مناظره‌ای و گفتگو محور، امکان حضور همه سلیقه‌های سیاسی فراهم شده تا بتوانند نماینده جریان‌های فکری و احزاب باشند و دیدگاه و نظر خود را بیان کنند.

افشارنیا ادامه داد:در استان اصفهان برای ۲۸ شهرستان در قالب ۱۵ حوزه انتخابیه،۱۵ کانال تلویزیونی انتخاباتی پیش بینی شده که به زودی راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه پخش آزمایشی این کانال‌های محلی با پخش برنامه‌های ویژه انتخاباتی هر حوزه آغاز می‌شود، افزود: همچنین در تلویزیون اینترنتی «تلوبیون» هم صفحه اختصاصی برای نامزد‌های انتخابات، پیش بینی شده که آنها می‌توانند تولید محتوای خودشان را در آن بارگذاری کنند.

مدیرکل صداو سیمای استان اصفهان ادامه داد: برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری در رسانه ملی نیز پیش بینی شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647820

مهمترین اخبار ایران و جهان: