نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 12:16

بیان صحیح دستاوردهای انقلاب از جنبه‌های اصلی جهاد تبیین است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هم‌چنین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، باید با بیان صحیح دستاوردهای نظام، در صدد امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم بر آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل‌احمد سلامی در همایش "جهاد تبیین، طرح شهید آرمان علی‌وردی" که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین، از مهم‌ترین کلیدواژگانی است که در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار برده شده است و مسئولان و کارگزاران نظام وظیفه‌ی خطیری بر عهده دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: ایام باقیمانده تا پایان سال، برای کشور روزهای مهم و حساسی محسوب می‌شود، چرا که دشمنان این مرز و بوم تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی و تخریب دستاوردها و کاهش مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر و انتخابات پیش رو از طریق ارائه روایت وارونه و دروغ با استفاده از رسانه های معاند و فضای مجازی بکار می‌گیرند.

این مسؤول یادآور شد: بیان صحیح و درست دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تلاش هایی که برای سازندگی و آبادانی کشور در دوران پس از بهمن ۱۳۵۷ در نقطه به نقطه آن شده است، اهداف دشمنان را بی اثر خواهد کرد.

سلامی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم محور همه عرصه ها بوده اند و انتخابات پیش رو، جلوه ی دیگری از مردم سالاری در ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان همواره در دوره های مختلف، از استان های با مشارکت بالا در انتخابات بوده است و این موضوع نشان از وفاداری، نجابت و درک درست مردمان این دیار نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسائل پیرامون آن دارد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649164

مهمترین اخبار ایران و جهان: