نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 16:58

نقش تاثیرگذار طرح بازآفرینی شهری در توسعه شهر ابهر

فرماندار ابهر گفت: طرح بازآفرینی شهری از طرح‌هایی است که می‌تواند نقش تاثیرگداری در توسعه شهرها داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذوالقدر، فرماندار ابهر ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری ابهر با بیان اینکه بازآفرینی یکی از مهم‌ترین رویکردهای توسعه در نواحی شهری است، اظهار کرد: این مقوله می‌تواند می‌تواند نقش مهمی در ارتقا و توسعه ابعاد مختلف شهرها داشته باشد.

فرماندار ابهر با بیان اینکه بازآفرینی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه شهری به شمار می‌رود، ادامه داد: این طرح تحولات ریشه‌ای و عمیقی را در شهرها به وجود می‌آورد که در نهایت می‌تواند کمک شایانی به گشودن گره‌های شهری کند.

وی با بیان اینکه طرح‌ بازآفرینی شهری را باید همه‌جانبه موردبحث قرارداد، افزود: شهرداری دبیرخانه بازآفرینی شهری است اما با وجود این موضوع دستگاه‌های اجرایی نیز در حیطه تخصصی خود باید در این حوزه نظر دهند تا شاهد طرحی جامع و کامل باشیم.

فرماندار ابهر با اشاره به توجه ویژه به طرح بازآفرینی شهری در دولت سیزدهم، متذکر شد: اجازه نمی‌دهیم هیچ دستگاهی در اجرای این نعمت بزرگ که در اختیار مدیریت شهری به برکت انقلاب و دولت جهادی قرار گرفته است، کوتاهی کند.

وی تاکید کرد: طرح بازآفرینی شهری از طرح‌هایی است که اگر در اجرای آن اهتمام داشته باشیم ثمره آن را سال‌های آینده در حوزه شهری خواهیم دید.

ذوالقدر با پرداختن به این مسئله که طرح بازآفرینی شهری باید یک طرح همه جانبهspan> باشد تا بتواند گره‌گشایی مشکلات شهری شود، خاطر نشان کرد: تمام جوانب باید در این طرح دیده و گنجانده شود.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648564

مهمترین اخبار ایران و جهان: